15 Temmuz 2013 Pazartesi

Fenomen Simay Duygusal Flowlar Şarkı Sözü

Fenomen Simay Duygusal Flowlar Şarkı Sözü


Bu Satırları okusun…

Mutlumusun…

Olmuşsun…

Simay -


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


Fenomen ( Atakan Soykan Gülle )


Yine yazdım bak okusun kalbin

çok sevmiştim ama bilemedin.

Kaybetmiştim oysa herşeyi

taşti kalbin sevgimi görmedin.


Duygusal şimdi bak bu flowlar

yine gözlerim seni ararlar.

Aç kalbin bu satırları okusun

belki sen değilde kalbin anlar.


Özledim o gunleri ben şimdiden

dile kolay tam iki yıl geçti.

Sana yazarken geçtim kendimden.

Yapamıyorum lan ben şimdiden.


Herkes şimdi kendi halinde

dostlarım bile beni anlamaz oldu.

Halimi görmezden gelenler,

Gözümün önunde eski günler


Düşmanımda Çok Artık Hayatımda Biterken

Dostlarda Kalmadı Henüz Daha Gitmeden

Hayata Küstüm ben nerdesin şimdi sen

Hatırada kalmıyo hayır gelmez gelenden


Çek Git Hadi şimdi sevmıstım ben seni

Sevmemişsin sen beni Senin Senın Sevgın Sahteydı

Son Bi kıta şimdi sana kalbin yetermıkı buna

Cevap versene hadi bana arkana bakma çek git yada.


Simay -


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


Fenomen ( Atakan Soykan Gülle )


Harbiden Kalmadı Sevgin bende

Unuttum şimdi seni bu rap’imde

Sevgin kalmadı bende sayende

Niye bitti? Sor bi kendıne


Soramassın sen bence kendıne

bişey dusunmezdın benleykende

şimdi mutluluklar yenı sevgılınle

ben yokum artık unuttum bıle


duydum ki bana geri dönecekmişsin

sevgilinden tekmeyi yemişsin

yanlızlıgında tek adresın olamam

kusura bakma senle yasayamam


bakamam ben senın suratına bakamam

bakarak yenıden asık olamam

sevemem ben senı asla sevemem

çıkma yoluma senle gelemem


Şimdi kalan son bi sigara yaksammı yakmasammı?

Şimdi kalan son bi söz söylesemmi söylemesemmi?

Aynı sen gibi tıpkı, kararsız kaldım

Şimdi kalan son bi resmin, yanıma aldım


Vede herşeye ragmen son bi kıta yazdım sana

Söyluyorum evet (Evet) Senı hala çok sevıyorum

Yuzune bakamasamda şimdi şunu dınle sevgılı


- Taş Kalbin Bu Satırları Okusun..!


Simay -


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


Taş kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun


kalbin bu satırları okusun

Sevgimi öldürdün mutlumusun?

İçimdeki Nefret olmuşsun

Ellerin Oldun Artık Bende Yoksun…



Fenomen Simay Duygusal Flowlar Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arabesk rap facebook oyun hileleri youtube mp3 dönüştürücü arabesk rap dinle